Bestelling

Bestelling

Nieuw bij Kaper & Bier? Je wilt graag iets bestellen, maar je hebt nog een vraag.
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Vragen over bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Stap 1: Selecteer de gewenste producten in je winkelmand.

Stap 2: Ga naar je winkelmand, rechts bovenaan je scherm.

Stap 3: Hier zie je het overzicht van je geselecteerde producten. Ontbreekt er nog iets, winkel dan verder. Klopt je bestelling ga dan door naar de afreken pagina.

Stap 4: Vul je gegevens in en selecteer de gewenste betaalmogelijkheid bijvoorbeeld: iDEAL.

Met iDEAL kun je betalen wanneer je de beschikking hebt over een Nederlandse bankkaart en kaartlezer. De aankoop wordt meteen betaalt en afgeschreven via je vertrouwde internet betaalomgeving.

iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, KNAB, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)

Stap 5: Zodra de betaling is gelukt ontvang je een bevestiging van je bestelling in je mailbox.

Wanneer ontvang ik mijn bier?

Wanneer je een bestelling plaatst verzenden wij je pakket natuurlijk zo snel mogelijk. Als het lukt nog dezelfde werkdag of anders de eerst volgende werkdag. Bestellingen die na 15.00 uur binnen komen worden de volgende werkdag verwerkt. Na je bestelling ontvangt je een Track&Trace-code in je mail. Zo kun je zelf jouw pakket in de gaten houden. Deze code is vaak pas aan het einde van de dag actief. Heb je toch nog een vraag over jouw pakket? Je kunt ons altijd even bellen of mailen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je een bestelling hebt afgerond en betaald kan je bestelling niet meer gewijzigd worden. Je kunt natuurlijk wel contact met ons opnemen zodat we samen kunnen kijken of we jouw gewenste wijziging nog kunnen doorvoeren.