Bestelling

Bestelling

Nieuw bij Kaper & Bier? Je wilt graag iets bestellen, maar je hebt nog een vraag.
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Vragen over bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Stap 1: Selecteer de gewenste producten in je winkelmand.

Stap 2: Ga naar je winkelmand, rechts bovenaan je scherm.

Stap 3: Hier zie je het overzicht van je geselecteerde producten. Ontbreekt er nog iets, winkel dan verder. Klopt je bestelling ga dan door naar de afreken pagina.

Stap 4: Vul je gegevens in en selecteer de gewenste betaalmogelijkheid bijvoorbeeld: iDEAL.

Met iDEAL kun je betalen wanneer je de beschikking hebt over een Nederlandse bankkaart en kaartlezer. De aankoop wordt meteen betaalt en afgeschreven via je vertrouwde internet betaalomgeving.

iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, KNAB, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)

Stap 5: Zodra de betaling is gelukt ontvang je een bevestiging van je bestelling in je mailbox.

Wanneer ontvang ik mijn bier?

Wanneer je een bestelling plaatst verzenden wij je pakket dezelfde werkdag of de eerst volgende werkdag. Je ontvangt een Track&Trace in je mail zodat je kunt zien wanneer je pakket onderweg is en hoe laat je pakket geleverd wordt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je een bestelling hebt afgerond en betaald kan je bestelling niet meer gewijzigd worden. Als je bestelling nog niet is verzonden kun je de bestelling annuleren.